Reklamácia tovaru

Je našou snahou reklamácie vyriešiť v čo najkratšom čase, avšak najneskôr do 30 dní od prijatia tovaru. V prípade uznania reklamácie vám bude zaslaný nový výrobok na adresu uvedenú v pôvodnej objednávke. Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, zašlite nám to písomne na e-mail info@easilocks.sk alebo to uveďte do formulára.

Postup reklamácie

Tovar spolu s vyplneným formulárom, ktorý stiahnete tu a kópiou dokladu o kúpe zabaľte do pôvodného obalu a odošlite na adresu Volkov s.r.o., Einsteinova 7 85101 Bratislava. Balík zasielajte na základe podacieho lístka. Nezasielajte na dobierku, nebude prijatý.

    Nastavenia súborov cookie na tejto webovej lokalite sú nastavené tak, aby „povolili všetky súbory cookie“, aby vám poskytli ten najlepší zážitok. Ak chcete pokračovať v používaní stránky, kliknite na položku Prijať súbory cookie.
    Úspešne odoberáte newsletter.
    Tento email bol zaregistrovaný
    ico-collapse
    0
    POSLEDNE VIDENÉ
    ic-cross-line-top
    Top
    ic-expand
    ic-cross-line-top
    x
    x